+48 501 656 745 piotr@porczynski.pl

Materiały marketingowe

czyli – design w służbie marketingu.

Jeśli robimy katalog – to niech będzie on Twoim sprzedawcą, który pracuje 24h na dobę. W domach i firmach klientów. Niech proponuje to, na czym firma najlepiej zarabia.

Najlepiej zaczynać pracę z dobrym briefem.

Czasem jednak nie ma briefu i Klient mówi po prostu „chcę mieć analogiczny projekt jak ten z portfolio”. Wtedy razem z klientem przechodzimy krok po kroku przez proces przygotowania briefu. Pomagam określić jakie są mocne strony produktu lub usługi, czym się odróżnia od konkurencji, jak to wykorzystać. Dyskutujemy o grupie docelowej, pomagam ją sprecyzować. A potem dopiero rozmawiamy o projekcie graficznym.

Okładka cennika

KLIENT: Wydawnictwo Demart

Cennik – to kanał łączności z Klientem. Jeśli sięga po cenę – niech jednocześnie widzi Twoją ofertę. Temu właśnie służy dobrze zaprojektowana okładka. Prawda, że to dobry pomysł?

Katalog produktów

KLIENT: Wydawnictwo Demart

Na rynku widzę bardzo wiele katalogów, które tylko pokazują produkty. A to za mało! Katalog musi sprzedawać! Bo przecież wydanie katalogu to wydatek – nawet jeśli to wersja elektroniczna. Jak to osiągnąć? Pokaż mi co sprzedajesz, opracujemy wersję dla Twoich produktów.

Plakat do sklepów – promujący książki

KLIENT: Wydawnictwo Demart

Klient – jak Juliusz Cezar: Przyszedłem – zobaczyłem – kupiłem.

Stand do kas – promujący mapę samochodową

KLIENT: Wydawnictwo Demart

Mimo Internetu, impulsowa sprzedaż przy kasie ma się dobrze. Tam wciąż potrzebne są małe POS-y.

Broszura usług urządzania kuchni

KLIENT: Faggio

Właśnie „usług urządzania” a nie tylko broszura „o meblach kuchennych”. To była kluczowa sprawa. Wyszło dobrze, firma potem dodrukowywała broszurę.

Segregator na broszury ofertowe

KLIENT: Grass

W tym projekcie chodziło o opracowanie eleganckiej oprawy do zestawu broszur promocyjnych. Segregator pozwala na dopasowanie zawartości dla różnych klientów. To oszczędność!

Cennik produktów

KLIENT: Imperial

Elegancki katalog/cennik z informacjami o produktach.

Ulotka promująca usługi drobnych napraw samochodowych

KLIENT: S Plus

To było wyzwanie, bo usług jest bardzo wiele, wszystkie musiały być objaśnione – na małej powierzchni. Dużo rozmów z Klientem, sporo myślenia i projektowania – ale cel został osiągnięty.

Zakładka – projekt charytatywny

KLIENT: Klasa IV A

Projekt dla klasy IV A – na kiermasz szkolny. Wszystkie zakładki zostały sprzedane!