+48 501 656 745 piotr@porczynski.pl

Materiały marketingowe – spożywcze

Dobre Materiały Marketingowe:

  • Trafiające do serca Klienta,
  • Inteligentne, przekonywujące,
  • Atrakcyjne wizualnie,
  • Skłaniające Klienta do zakupu.

Czy trudno takie przygotować? Z moją pomocą jest to łatwe. Przeprowadzę Cię przez cały proces, krok po kroku.

Ulotka promocyjna „Deska serów”

KLIENT: Bongrain Polska

Bardzo lubię złożone zadania, takie jak to. Polegało na stworzeniu ulotki edukacyjnej, promującej kulturę spożywania serów pleśniowych – a nawet serów w ogóle. Podczas researchu przeczytałem kilka książek o serach i nawet stałem się ich smakoszem. Sam napisałem teksty. Ulotka sprawdziła się doskonale i przeżyła kilka wcieleń, na różne okazje.

Plakat musztard „Nowa butelka”

KLIENT: Hot Chocolate

Nowe opakowanie było okazją do pokazania całej linii produktów.

Stand promocyjny SoCo do pubów i kawiarni

KLIENT: Kamis

Najlepiej, jeśli do pracy nad materiałem promocyjnym, Klient dostarcza próbkę produktu. Mogę go wtedy obejrzeć, wypróbować, znaleźć mocne i słabe strony.
Stand SoCo wyszedł dobrze, nawet mimo, że nie dostałem próbki. Może przy następnym projekcie:)

Standy promocyjne do sklepów – projekt 3D

KLIENT: Delecta

Ważną dla mnie sprawą w makietach 3D jest dostęp do wykrojników, z których powstają tekturowe standy. Chodzi o dopasowanie grafiki do faktycznych wymiarów.

Menu do restauracji libańskiej

KLIENT: Le Cedre

Plakaty i ulotki promocyjne z wykrojnikiem/h1>

KLIENT: Bongrain Polska

Dobrze przygotowane materiały promocyjne, to duża pomoc dla handlowców. Zawsze staram się jak najlepiej zrozumieć produkt. Wiedzieć jak najwięcej o nim – a także o jego konkurentach.

Ulotki produktowe

KLIENT: Bongrain Polska

Dbam też o to, żeby przekaz z plakatu, ulotki czy broszury ciągnął dalej historię opowiadaną przez handlowca, nawet jeśli ten już zakończył wizytę.
Inne materiały zrobimy dla hurtowników, a inne dla detalistów. Ale to chyba jasne…

Broszura z programem lojalnościowym Nestlé Purina

KLIENT: Nestlé

Na stronach informacyjnych, układ graficzny jest całkowicie podporządkowany precyzji i jasności przekazu.

Projekt standu promocyjnego Friskies

KLIENT: Nestlé

Zadaniem było wymyślenie formy graficznej i sposobu podawania produktu.

Planogram Nestlé Purina

KLIENT: Nestlé

Planogram, czyli instrukcja dla sklepów jak rozkładać towar na półkach. Teoretycznie, jeśli „nie sprzedaje”, to nie musi mieć opracowanej szaty graficznej. Jednak jeśli dodatkowe materiały są opracowane graficznie, bardzo mocno wpływają na podniesienie jakości marki.