+48 501 656 745 piotr@porczynski.pl

Opakowania – AGD

Klient kupuje oczami. A niezależnie o dreklamy, finalna decyzja zapada przy sklepowej półce. Dlatego opakowanie się liczy.

Seria opakowań armatury łazienkowej

KLIENT: Grass

blister do rzutek

KLIENT: Batsport

Projekt serii opakowań armatury łazienkowej/h1>

KLIENT: Royal

Projekt serii opakowań armatury łazienkowej/h1>

KLIENT: Royal

Etykiety na serię płynów do płukania

KLIENT: 

Queen of Water – opakowania armatury łazienkowej

KLIENT: Metro AG

Marka Aro była dla mnie świetnym treningiem. Zrobiłem kilkadziesiąt opakowań. Zadanie zawsze brzmiało: bardzo dobry projekt w bardzo krótkim czasie. Da się? Da się:)

Projekty opakowań dla marki Aro (Macro Cash&Carry)

KLIENT: Metro AG

Marka Aro była dla mnie świetnym treningiem. Zrobiłem kilkadziesiąt opakowań. Zadanie zawsze brzmiało: bardzo dobry projekt w bardzo krótkim czasie. Da się? Da się:)

Domofix – seria opakowań dla produktów sieciowych ze średniej półki

KLIENT: Metro AG

„Średnia” albo „Niska półka” to element zamówienia, z którym dosyć często się spotykam.
Cena projektu opakowania, które podkreśla niską cenę produktu – wcale nie musi być też niższa.