Materiały marketingowe – medyczne

Branża medyczna ma swoją specyfikę. Dotyczy to designu ale też dozwolonych sposobów działania.
Do projektów dobieram odpowiedni, medyczny ton – inny dla lekarzy, hurtowników, czy pacjentów.

Projekty dla leków na receptę, to głównie materiały informacyjne, które mają przekonać lekarzy. Liczy się profesjonalny przekaz i wygląd.

Z kolei, leki OTC i suplementy diety kieruję do pacjentów. Przygotowuję więc projekty kolorowe i „konsumenckie”, ale nie pozbawione lekarskiego autorytetu.

Visual, dobry początek

KLIENT: UCB
Na początek opracowuję ogólną koncepcję, mając na uwadze cechy produktu, jego pozycjonowanie, grupę docelową, konkurencję. Potem z Visuala powstaną projekty broszur, ulotek, reklam, pos-ów…

Komplet materiałów dla handlowców

KLIENT: UCB
Materiały mają za zadanie wzmocnić świadomość marki u lekarzy, pokazać sposób działania leków, dostarczyć argumentów za jego użyciem. Ten projekt wymagał też zrozumienia spraw medycznych. Dopiero wtedy mogę przygotować dobre infografiki.

Prezentacja wideo – Naturapia/h1>

KLIENT: USPharmacia
Prezentacje – to możliwość przekazania nawet bardzo trudnych treści.

Reklama prasowa

KLIENT: USPharmacia
Jeden z proponowanych visuali.

Broszura dla lekarzy

KLIENT: UCB
Broszura pomyślana jako „przedłużenie wizyty” przedstawiciela handlowego.

Serdeczne zapraszam do współpracy.

Jeżeli masz pytania – napisz albo zadzwoń, postaram się doradzić.

Zadzwoń (501 656 745) — albo napisz:

Szanuję prywatność – nie spamuję.