Projekty opakowań AGD
Klient kupuje oczami. A niezależnie o dreklamy, finalna decyzja zapada przy sklepowej półce. Dlatego opakowanie się liczy.

Seria opakowań armatury łazienkowej
KLIENT: Grass

blister do rzutek
KLIENT: Batsport

Projekt serii opakowań armatury łazienkowej/h1>
KLIENT: Royal

Projekt serii opakowań armatury łazienkowej/h1>
KLIENT: Royal

Etykiety na serię płynów do płukania
KLIENT:

Queen of Water – opakowania armatury łazienkowej
KLIENT: Metro AG
Marka Aro była dla mnie świetnym treningiem. Zrobiłem kilkadziesiąt opakowań. Zadanie zawsze brzmiało: bardzo dobry projekt w bardzo krótkim czasie. Da się? Da się:)


Projekty opakowań dla marki Aro (Macro Cash&Carry)
KLIENT: Metro AG
Marka Aro była dla mnie świetnym treningiem. Zrobiłem kilkadziesiąt opakowań. Zadanie zawsze brzmiało: bardzo dobry projekt w bardzo krótkim czasie. Da się? Da się:)

Domofix – seria opakowań dla produktów sieciowych ze średniej półki
KLIENT: Metro AG
„Średnia” albo „Niska półka” to element zamówienia, z którym dosyć często się spotykam.
Cena projektu opakowania, które podkreśla niską cenę produktu – wcale nie musi być też niższa.
Cena projektu opakowania, które podkreśla niską cenę produktu – wcale nie musi być też niższa.
Serdeczne zapraszam do współpracy.
Jeżeli masz pytania – napisz albo zadzwoń, postaram się doradzić.